Waardenscan
In de huidige marktomstandigheden is het niet alleen belangrijk om werknemers aan te trekken, maar ook om ze te behouden.
Daarom is het belangrijk om te weten waar het bedrijf voor staat. Identificatie met de kernwaarden van de werkgever is namelijk de belangrijkste factor in de betrokkenheid van werknemers. Door je unieke bedrijfswaarden op een consistente en geloofwaardige manier uit te dragen, stimuleer je een grote werktevredenheid bij medewerkers die zich daarin herkennen. Dit versterkt hun loyaliteit, werkplezier en productiviteit.
Waarden zijn het kompas van een bedrijf en de lijm tussen de mensen die er werken. Ze hebben een sterke verbindende én connecterende werking. Het volstaat dus niet langer een lijst met de belangrijkste bedrijfswaarden tegen de muur te hangen. Ze doen leven en integreren op de werkvloer, daar zit de sleutel tot succes.
Veranderingsmanagement
Mensen komen niet of nauwelijks in beweging als ze de “waarom” niet kennen of niet begrijpen.
Jammer genoeg is een verandering binnen een organisatie nog vaak een project waarbij er gestuurd wordt op planning, deadlines en mijlpalen. Wij ondersteunen jouw veranderingstraject waarbij de focus ligt op het managen van mensen. Want elke verandering staat en valt bij de verandering van de medewerker.